Festinul Sfântului Francis
După ce pastorul Deb cere o întâlnire spontană, Joel se pregătește pentru ce e mai rău și suferă imediat o erupție pe gât. Cum nu stă bine cu banii, Sam devine creativă când vine vorba de găsirea unei soluții pentru următoarea recoltă.