Coji de ou
Sam și Joel pornesc într-o misiune secretă pentru a descoperi sursa decăderii subite a cumnatului ei, Rick. Apoi, repetițiile de la cor îi oferă lui Sam curajul și claritatea de a împărtăși preocupările crescânde despre mama ei Mary Jo cu tatăl ei.