Căldură mare
Când orașul e lovit de un val de căldură, Cârtițel și Dotty speră ca Mishmosh să poată inventa ceva care să-i răcorească. Din nefericire, Mishmosh suferă de „blocajul inventatorului”, iar Dotty și Cârtițel trebuie să-l ajute să-și revină.