Cursa fantastică a lui Cârtițel
Cârtițeștiul are un parc de distracții spectaculos, iar punctul de atracție e Roata Mare creată de Mishmosh. Dar când Manny o rotește rapid, Cârtițel trebuie să salveze situația.