Pentru toată cârtițimea
Mishmosh a inventat un săpător automat de galerii de cârtiță, dar această invenție pare să supere vechea cârtițime, care consideră că mașinăria le va lua plăcerea de a săpa singuri. Dotty se încuie în mașinăria care pornește de una singură.