Ziua cârtiței
Atunci când Cârtițel primește cheia orașului, are o zi atât de bună încât îl convinge pe Manny să-l lase să o repete. Însă când ziua ajunge să se repete la nesfârșit, Cârtițel trebuie să găsească un mod de a opri vraja.