Gunoi, gunoi, gunoi!
Atunci când Manny transportă din greșeală o grămadă de gunoi în Cârtițești, Cârtițel încearcă să-l recicleze reparând orașul. Însă când ignoră sfaturile lui Mishmosh, reparațiile lui devin o problemă.