Întâlnire video
Panda este un împătimit al întâlnirilor online, iar când o frumoasă franțuzoaică vorbește cu el, Panda și frații lui pun la cale un sistem prin care Panda își poate arăta cea mai bună față, chiar dacă aceea este una extrem de exagerată.