Stranutul lui Panda
Urșii Panda strănută într-un mod adorabil. Când o filmare cu un strănut amuzant devine virală, Panda e perceput ca un personaj „drăguț”, ceea ce îl face pe Nom să încerce să fenteze provocarea pentru a-și menține tronul.