Evacuarea urșilor
Când planurile orășenești distrug peștera Urșilor pentru a face loc unui nou turn de telecomunicații, Grizz și Panda vor să găsească dovezi pentru a dovedi că au drepturi pe acel teren. Ursul Polar vrea să saboteze echipa de constructori.