Capul sus
După ce Panda se împiedică și, din greșeală, sperie o haită de lupi, ierarhia Urșilor este disturbată. Brusc, Panda a devenit ursul alfa, iar el și Grizz trebuie să facă față consecințelor unui Panda emotiv în fruntea celor trei Urși.