Big Food, Small Towns
Guy stops in small towns to dig in to big-time eats. In Raymond, NH, a butchery cranks out scratch-made corn dogs. In Rocky Hill, NJ, a 1700s inn turned gastropub dishes out a tomato twist on burgers and a spin on disco fries.