Carnivore Creations
Guy Fieri is checking out some of the greatest carnivorous creations on the road, including a bomb butchery in Portland, OR, a righteous barbecue joint in Louisville, KY, and a cafe serving a killer steak sandwich in Hamilton, NJ.