Turkey-giving
Guy's getting ready for Turkey Day! In Princeton, NJ, Rev Run jumps in for crepes, a New Hampshire cafe cooks up terrific turkey meatloaf and Guy finds the spirit of the season in Louisville, KY, at a "pay-what-you-can" joint.