Cosmopolitan Comfort
This trip, Guy's grabbing all kinds of cosmopolitan comfort food. He samples corned beef and cabbage in Portsmouth, New Hampshire, authentic Ethiopian specialties in Los Angeles and over-the-top hot dogs in Minneapolis.