Burgers, Buns and Bagels
This trip, Guy's picking up everything from burgers to buns to bagels. In Portsmouth, NH, a deli serves up lamb burgers and righteous ribs. In Los Angeles, a Koreatown favorite loads up Asian buns and a unique bacon-corn bar dish.