Drive Insane; Girlfeathers; I’m Cute
The Warners disrupt Dr. Scratchansniff's date in "Drive Insane." Then, the Goodfeathers chase their girlfriends, the "Girlfeathers," who are playing "hard-to-get." Later, Dot's sweet personality is analyzed in a musical number, "I'm Cute."