Chairman Of The Bored; Astro-Buttons
At a Hollywood party, the Warner siblings meet the world's most boring man, who tells the world's most boring story in "Chairman of the Bored." Later, Mindy leads "Astro-Buttons" on a wild chase across a strange planet.