In "Roll Over Beethoven," the Warner Brothers and sister Dot help Beethoven to write his famous Fifth Symphony. In "The Cat & the Fiddle," famous violinmaker Stradivarius wants to make Rita into violin strings, but Runt comes to her rescue.