Clown & Out; Bubba Bo Bob Brain
On his birthday, a clown visits Wakko, who is terrified of clowns ("Clown & Out"). Then, in another ploy to take over the world, The Brain seeks adoration by becoming "Bubba Bo Bob Brain," a country music star.