La La Law; Cat On A Hot Steel Beam
Dr. Scratchansniff gets a parking ticket, he's represented in court by the firm of Warner, Warner and Warner. In "Cat on a Hot Steel Beam," Mindy pursues a cute kitty into a dangerous construction site and Buttons tries to save her.