Ichigo, Ganju and Hanataro get to the top of the Senzaikyu staircase, where they sense an unprecedented amount of unrecognizable Spiritual Pressure. The source of this Spiritual Pressure reveals itself to be Kenpachi Zaraki, the captain of Squad Eleven.