Ichigo, Uryu, Orihime, Chad and Yoruichi get past the Seikaimon. Nearly swallowed up by the Kototsu, they make it to the district where souls live when they first come to the Soul Society. Ichigo goes to the Seireitei which houses the Soul Reapers.