Toxic Work Environment
Tickle’s carpentry skills shine as Virginia outlaws plan a risky mod to their still. Mark and Digger take a big swing on a small ingredient that can’t pass the sniff test. Josh digs deep and uncovers the worst way to foster a toxic work environment.