Murphy's Law for Outlaws
Tickle and Tim put fire to their first backwoods run in a decade. With 250 gallons of mash on the brink of expiring, Mark and Digger torpedo their own operation. A minor oversight for Josh triggers a domino effect that threatens his entire site.