Hemp Shine
Tickle and the Laws infuse anxiety-reducing CBD into their shine, but the science is anything but stress-free. Josh digs into his secret stash to cure his subterranean blues. A mystery bootlegger dominates Mike’s turf and it's about to get incendiary.