The Marvelous Mrs. Tickle
Tickle gets a life sentence and Appalachia turns out for his first walk down the aisle. Mark and Digger risk delivering strong shine and sweet justice. Josh smashes obstacles that stood in his way all season. Mike gets a taste of his own medicine.