Georgia on My Shine
Mark and Digger head down to Georgia and uncover Elvis, Popcorn Sutton's most prolific still. Mike plots payback after discovering a rival's liquor stealing his customers. Tim and Tickle are torn over what to do with their new backwoods shine.