Nazeem Hussain
Comedian Nazeem Hussain was born and raised in Australia to Muslim Sri Lankan parents. To celebrate his background, he and Kylie cook traditional Sri Lankan dishes like Kottu Roti, Fish Curry with String Hoppers and Watalappan for dessert.