Roaa and Sami Mansour
Roaa and Sami Mansour left war-torn Syria to find safety for their family. They cook up a feast with Kylie to thank those who helped them resettle, with a menu that includes Maklouba and sweet biscuits Kleicha, along with some celebratory Syrian dancing.