Hien Vo
Kylie helps restaurateur Hien Vo cook up a feast for her granddaughter's first birthday, but Kylie can't begin without trying Hien's famous Chicken Pho. Other dishes include Canh Chua, a sweet-and-sour fish soup, and Thit Kho Tau, a pork belly claypot.