Professor Munjed Al Muderis
World famous Iraqi surgeon Munjed Al Muderis escaped the brutal regime of Saddam Hussein for a new life in Australia. He and Kylie cook traditional Iraqi dishes, including Margat Bamya, Kubba Moussel and a rice and date syrup pudding.