Kimberley Duband
Helga Duband fled to Australia to escape the Holocaust, and her granddaughter Kimberley inherited her love of Jewish cooking. Kylie helps Kimberley prepare a Shabbat dinner of Chicken Matzah Ball Soup, Beef Brisket and Kaiserschmarrn with Apfel Mousse.