Hanza Nukui and his assassins challenge Ichigo and the others to fight. While Ichigo and Hanza fight one-on-one, a creepy assassin, Jinnai Douko, appears before Rurichiyo. Uryu encounters the Bakkouto-wielding Kuzuryu, and Chad is confronted by Genga.