The mysterious three, Rurichiyo Kasumiohji, Kenryu and Enryu, transfer into Ichigo's class. Rurichiyo acts like a princess while Kenryu and Enryu guard her surroundings. Ichigo is highly suspicious, but the rest of his class welcome them without question.