Yumichika is trapped inside Chuhlhourne's briar of darkness. Learning he cannot be seen from the outside world, Yumichika unveils his Zanpakuto's true power. Meanwhile, Izuru Kira makes use of his surroundings and attacks Abirama Redder with Kido.