Sosuke Aizen appears in front of Shinji Hirako's group. Before he strikes, Kisuke Urahara and Tessai Tsukabishi show up. The sight of a masked Shinji doesn't unnerve Kisuke, who's already figured out the perpetrator in the case of the disappearing souls.