Kenpachi's eye patch comes off, releasing his Spiritual Pressure, and Nnoitora invokes his sword attack. Ichigo and others are surprised by the six-armed monstrous figure. Kenpachi tries to cut off one arm at a time, but Nnoitora's arms only grow back.