Bigger, Badder Wrecker
Never satisfied to keep a truck stock, Bill and the team work their magic to customize a brand-new 2022 International wrecker. Now that the pristine 1960s Willys Jeep has been quartered, they use imaginative fabrication techniques to make it whole again.