Jeep Splits and Foreign Whips
Bill and the gang split a nearly perfect 1960 Willys Jeep into four pieces to make it longer, wider and meaner. Drop shipped from halfway around the world, a 1998 AMG G-Wagon gets overhauled into a hand-built masterpiece.