Root Beer Cadillac
Bill has never really liked the body of the 1974 Cadillac Eldorado. But when a client wants hers radically redesigned, Ekstensive blends old and new to make it cooler than the rest. The guys make short work of a big problem on a 2021 Silverado 4500 HD.