Mini Truckin' UTV
Bill goes back to his roots building mini-trucks with a 2023 Polaris Ranger, adding a custom camper and dancing bed. Ekstensive has built its share of ground-up builds over the years, but nothing like the metalwork on the 1952 Wrecker.