Jeep Willys and the Hellcat
Some builds are just worth the wait. With a longer, wider cab, custom everything and a 6.2 Hellcat, Bill and the team finish strong by transforming a pristine 1960s Jeep Willys truck into something bigger, meaner and louder than anything on the road.