Bill's Baja Is Back
Bill is hard on his trucks, and that's especially true of his Baja-style 2017 F-150 race truck. After one too many jumps, Bill's ready to wake it up one more time. The team designs a one-of-one suspension for a 1952 wrecker truck so it can tow and show.