Ram Tougher and Louder
Bill takes the '68 C10 into uncharted territory with over-the-top fabrication and an epoxy river bed that tests their skills like nothing before. A 2018 Ram dually can't handle heavy loads, so the team comes up with a unique setup to get it back to work.