C10 to End All C10s
Bill refuses to hold anything back on the '68 C10, as it finishes in a Texas-sized flourish looking unlike anything they've ever customized before. The '60s Willys Jeep overcomes a major hurdle, as the team must fabricate a wider front end by hand.