Chiller Thriller
Henry Cole and Sam Lovegrove are in the Midlands, looking through sheds owned by bike builder extraordinaire Patrick Walker. Lurking under his dust sheets are some rare bikes, but what does he keep in his freezer and why are Sam and Henry so interested?