Stumpie's American Take Away
Bike guru Henry Cole and ace-mechanic Sam Lovegrove are in New Forest, Hampshire. Their host for today is Stumpie, an Americana fanatic whose sheds are full of rare bicycles, classic sportsters and pimped up saloon cars.