Yorkshires' Finest
Henry Cole and Sam Lovegrove head north to Yorkshire, looking for something to buy, restore and sell on for a handsome profit. Today's host is Dick Craven, a fanatical biker, with probably the biggest collection of motorcycles they've seen so far.