Everything but the Kitchen Sink
Henry Cole and Sam Lovegrove are on Sam's home territory, Cornwall, looking for something to buy, restore and sell on for a handsome profit. Today's host is a trials car enthusiast, with the most eclectic set of sheds they've encountered so far.